22 Jun 2012

- Silence Please ! read this ^^ -





- muka budak sakit ! kelakar kan , huhuhu .... masa ni baru je lpas uat blood test , muka nga tahan  kebas injection tuh , mang sakit woo , bengkak-2 tgn . nak gerak kn tgn pun bisa . mana tak nye , 2 tube dktor tuh sedut darah aku ! ngee~ ... even nga sakit TAPI aku still kena senyum gak .. bkn tok diri aku tapi org sekeliling aku . aku taknak dyeowg tao aku sedih sebab sakit especially PARENTS ... ta snggup woo tgk dyeowg gsaw -







-saya seorang yang kuat menangis ! FACT ! not FAKE , hehehe :) ... nama pun pompuan kn , mang ta lari ke mana lah naluri sowang pompuan tuh (kalo tak nges , mang aty batu tol . ngee~) . aku suka nges sebab aku MANJA ! fact jgak taw nieyh :P . aku akn nges bila owg yg aku syg buat aku sedih , kecewa kan aku (p/s : yaya , baca tuh ! jgn buat taw , hehe).. -





- " NATURAL BEAUTY " .... to adalah aku ! aku bukan suka make-up . kalau mack-up terasa muka cm kene tepek ngn taik lembu je , tebal ! hahaha . cukup lah setakat , powder , lip ice and maybe maskara ckit .... nak pkai blusher mcm dha rupa cina opera .. woo , to bkn aku !  hehhehe , simple is nice right ... nak pesan : " jgn tlalu bnyk touch up muka tima muda-2 nieyh , t hilang seri ! take note kay :) -






-tengok lah ni , smbil texting pun boleh tersenyum sowang-2  .... chop ! jgn slh pham , ni bukan nga texting , tapi nga tgk pic-2 my dear ! rindu woo sama itu boboy :'( ... nak jumpa dea !!!! 






# even banyak benda yang aku kena lalui , tapi aku tetap kena kuat ! aku tak boleh down mcm tu je . gmai yang perlukan aku especially family ! tanggungjwb aku besar sgad2 lbh-2 agy aku ank sulung dalam family . btw , aku harap if ad sape-2 yg mengenali diri ni , yg ada gse tak puas hati ngn attitude aku , just face to face je kay . aku accept sb bg aku aku just mnusia biasa yg tak pernah lari dr membuat dosa .... aku bukan tuhan nak hukum kowang yg cakap aku belakang-2 . aku terima . KEKASARAN bukan cara aku sebab aku jnis yang lembut ! FACT k (bkn nye nak puji diri sendiri) ... hope kowang happy kwn ngn aku sebab aku akn jadi yang terbaik dan yang paling baik ! Insya Allah :) #

# let me intro bout me : #

-siti nur syuhadah binti yahayah-
-19y/o(30.08.1993) -
-1st daughter en yahayah & pn hashimah-
-suka coklat(damn much !)-
-suka ngis (cengeng . HAHAH) , manja , lembut , ta suka lasak-2 -
-pink , purple , white , black is my world ! (pebret kaler ^^)-

p/s : tu je kowt gse nye .. if nak tahu pape lagi pasal aku , please follow blog aku yang tak seberapa nieyh o boleh add kat FB : http://www.facebook.com/syuhadah.yahayah o boleh follow aku kat burung biru (Twitter ler , haiyaa) :
https://twitter.com/#!/cadburymilk....... oke lah kowang . mata aku dah ngantok nieyh . gse cm nak pitam je ... bubye . take care ya ! ^^
















No comments:

Post a Comment

Copyright@segala yang tercatat di atas adalah hasil taipan Syuhadah Yahayah